Premiumpartner: Personalkollen

Personalkollen består av innovatörer och entreprenörer inom personal- och lönehantering.

Utvecklingen av Personalkollen påbörjades januari 2008. Marknaden letade efter ett system som innehöll mer än bara en enstaka funktion. Ofta använde man sig av två eller tre olika system som kompletterade varandra, vilket ledde till höga kostnader. Idén utvecklades således till ett enda system, ett komplett personal- och lönesystem som även kan kopplas mot kassasystemen för att enkelt läsa över försäljningssiffror.

Läs mer på vår hemsida

Logga in eller bli medlem för att ta del av Premiumportalens erbjudanden.

Bli medlem Logga in

Mer om erbjudandet:

Med Personalkollen överförs arbetade tider automatiskt från den digitala stämpelklockan så att du slipper pappersarbetet. Det ger dig kontroll på medarbetarnas arbetade tider och vid eventuella avvikelser från schemat får du en notis. Med vår schemaläggning kan du snabbt och enkelt schemalägga dina medarbetare och använda SMS-funktionen för att snabbt tillsätta ett ledigt pass.

Genom att koppla företagets kassasystem mot Personalkollen får du även full kontroll på verksamhetens ekonomi. Följ personalkostnader och försäljning i realtid och få en komplett översikt av din verksamhet precis när du önskar.

Löner godkännes snabbt och enkelt i början av varje månad och en lönespecifikation mailas ut till medarbetaren samt att din redovisningsbyrå kan smidigt logga in och ladda ner väsentliga dokument för verksamhetens bokföring.

Om du behöver hjälp finns vår support alltid tillgänglig och hjälper dig.

Välkommen till ditt kompletta personal- och lönesystem!