Premiumpartner: Personalkollen

Personalkollen består av innovatörer och entreprenörer inom personal- och lönehantering.

Utvecklingen av Personalkollen påbörjades januari 2008. Marknaden letade efter ett system som innehöll mer än bara en enstaka funktion. Ofta använde man sig av två eller tre olika system som kompletterade varandra, vilket ledde till höga kostnader. Idén utvecklades således till ett enda system, ett komplett personal- och lönesystem som även kan kopplas mot kassasystemen för att enkelt läsa över försäljningssiffror.

Läs mer på vår hemsida

Logga in eller bli medlem för att ta del av Premiumportalens erbjudanden.

Bli medlem Logga in

Mer om erbjudandet

Personalkollen är ett komplett personal- och lönesystem som även kan kopplas mot kassasystemen för att enkelt läsa över försäljningssiffror.

  • Schemalägg dina medarbetare snabbt och enkelt. Använd SMS-funktionen för att snabbt tillsätta ett ledigt pass.
  • Få kontroll på medarbetarnas arbetade tider och få en notis vid eventuella avvikelser från schemat.
  • Överför arbetade tider automatiskt från den digitala stämpelklockan.
    • Koppla företagets kassasystem mot Personalkollen och få full kontroll på verksamhetens ekonomi. Följ personalkostnader och försäljning i realtid och få en komplett översikt av din verksamhet precis när du vill.
    • Godkänn löner snabbt och enkelt i början av varje månad. En lönespecifikation mejlas ut till medarbetarna och din redovisningsbyrå kan smidigt logga in och ladda ner väsentliga dokument för verksamhetens bokföring.

Priser

  • Fasta månadspriser baserat på antal medarbetare i företage - se aktuella månadspriser på personalkollen.se. Utbildning och löpande support ingår även alltid i månadskostnaden.
  • Som medlem i Premiumportalen får du 129 kronor i rabatt på ordinarie månadskostnad.

*Erbjudandet kan ej kombineras med andra rabatter/storkundsavtal